OBJEDNAVKY
Ako nakupovať
Výber tovaru
Vyberte si produkty z našej ponuky a vložte ich do košíka.
Údaje a doprava
Zadajte svoje doručovacie údaje a zvoľte spôsob dopravy.
Platba
Vyberte si platbu kartou, cez PayPal alebo na dobierku.
Hotovo
Po potvrdení objednávky začneme ihneď s jej prípravou.
Stav objednávky
Prijatá
Vašu objednávku evidujeme a čaká na spracovanie.
Vybavuje sa
Tovar práve balíme a pripravujeme na odovzdanie dopravcovi.
Odoslaná
Balíček sme odovzdali kuriérovi, očakávajte ho v najbližších dňoch.
Sledovanie zásielky
Kliknite sem pre viac informácií o doprave.
Viac info
Storno objednávky
Storno objednávky
Objednávku je možné upraviť alebo stornovať len v prípade, že ešte nebola spracovaná. Spracovanie objednávky trvá zvyčajne niekoľko hodín od jej zadania.
Potrebujete pomoc?
Pre viac informácií alebo okamžitú úpravu objednávky nás neváhajte kontaktovať cez náš formulár.
Kontaktovať nás
Otázky a odpovede
1. Kedy bude moja objednávka odoslaná?
Objednávky prijaté v pracovné dni do 12:00 sa snažíme expedovať ešte v ten istý deň. Štandardná doba spracovania je zvyčajne niekoľko hodín od prijatia objednávky (pri platbe na dobierku alebo kartou). Viac informácií
2. Môžem v objednávke niečo zmeniť po jej odoslaní?
Úpravy (zmena adresy, pridanie produktu) sú možné len dovtedy, kým objednávka nebola odovzdaná na spracovanie. Ak potrebujete vykonať zmenu, kontaktujte nás čo najskôr e-mailom alebo telefonicky. Ak už bola zásielka odoslaná, zmeny bohužiaľ nie sú možné.
3. Kde nájdem doklad o nákupe (faktúru/bloček)?
Ku každej objednávke vystavujeme riadny doklad z registračnej pokladne. Bloček vám pribalíme buď fyzicky priamo k tovaru do balíka, alebo vám ho zašleme v elektronickej podobe na váš e-mail ihneď po vybavení objednávky.
4. Čo ak mi neprišiel potvrdzujúci e-mail?
Potvrdzujúci e-mail sa odosiela automaticky ihneď po vytvorení objednávky. Ak ho v doručenej pošte nevidíte, skontrolujte si prosím priečinok "Spam" alebo "Reklamy". Ak ho nenájdete ani tam, kontaktujte nás, radi vám stav objednávky overíme.
5. Je možné objednávku zlúčiť s inou?
Áno, ak sú obe objednávky ešte v procese spracovania a neboli odovzdané kuriérovi. Do poznámky v druhej objednávke uveďte "Zlúčiť s objednávkou č. [číslo prvej objednávky]" a my sa postaráme o to, aby ste platili poštovné iba raz.
