OBJEDNAVKY

Ako nakupovať

1

Výber tovaru

Vyberte si produkty z našej ponuky a vložte ich do košíka.

2

Údaje a doprava

Zadajte svoje doručovacie údaje a zvoľte spôsob dopravy.

3

Platba

Vyberte si platbu kartou, cez PayPal alebo na dobierku.

4

Hotovo

Po potvrdení objednávky začneme ihneď s jej prípravou.

Stav objednávky

Prijatá

Vašu objednávku evidujeme a čaká na spracovanie.

Vybavuje sa

Tovar práve balíme a pripravujeme na odovzdanie dopravcovi.

Odoslaná

Balíček sme odovzdali kuriérovi, očakávajte ho v najbližších dňoch.

Sledovanie zásielky

Kliknite sem pre viac informácií o doprave.

Viac info

Storno objednávky

Storno objednávky

Objednávku je možné upraviť alebo stornovať len v prípade, že ešte nebola spracovaná. Spracovanie objednávky trvá zvyčajne niekoľko hodín od jej zadania.

Potrebujete pomoc?

Pre viac informácií alebo okamžitú úpravu objednávky nás neváhajte kontaktovať cez náš formulár.

Kontaktovať nás

Otázky a odpovede

1. Kedy bude moja objednávka odoslaná?

Objednávky prijaté v pracovné dni do 12:00 sa snažíme expedovať ešte v ten istý deň. Štandardná doba spracovania je zvyčajne niekoľko hodín od prijatia objednávky (pri platbe na dobierku alebo kartou). Viac informácií

2. Môžem v objednávke niečo zmeniť po jej odoslaní?

Úpravy (zmena adresy, pridanie produktu) sú možné len dovtedy, kým objednávka nebola odovzdaná na spracovanie. Ak potrebujete vykonať zmenu, kontaktujte nás čo najskôr e-mailom alebo telefonicky. Ak už bola zásielka odoslaná, zmeny bohužiaľ nie sú možné.

3. Kde nájdem doklad o nákupe (faktúru/bloček)?

Ku každej objednávke vystavujeme riadny doklad z registračnej pokladne. Bloček vám pribalíme buď fyzicky priamo k tovaru do balíka, alebo vám ho zašleme v elektronickej podobe na váš e-mail ihneď po vybavení objednávky.

4. Čo ak mi neprišiel potvrdzujúci e-mail?

Potvrdzujúci e-mail sa odosiela automaticky ihneď po vytvorení objednávky. Ak ho v doručenej pošte nevidíte, skontrolujte si prosím priečinok "Spam" alebo "Reklamy". Ak ho nenájdete ani tam, kontaktujte nás, radi vám stav objednávky overíme.

5. Je možné objednávku zlúčiť s inou?

Áno, ak sú obe objednávky ešte v procese spracovania a neboli odovzdané kuriérovi. Do poznámky v druhej objednávke uveďte "Zlúčiť s objednávkou č. [číslo prvej objednávky]" a my sa postaráme o to, aby ste platili poštovné iba raz.