ČASTO KLADENÉ OTÁZKY


PLATBA 


AKÝ SPÔSOBOM MÔŽEM PLATIŤ V SALÓNE ?

- V salóne môžte platiť hotovosťou ( len EURO ), debetnými a kreditnými kartami ( mastercard, maestro, visa, vpay, american express, discover, unionpay, diners club). Akceptujeme platbu cez PayPal. Platbu cez PayPal iniciujte na emailovú adresu kristiangall95@gmail.com

AKCEPTUJETE BEZKONTAKTNÉ PLATBY?

- Ano. Akceptujeme bezkontaktné platby. Akceptujeme NFC platby mobilom, hodinkami. Pre vaše pohodlie môžte využiť technologiu platenia mobilom alebo hodinkami Apple Pay, Google Pay. 

AKCEPTUJETE PLATBY SMARTFÓNOM?

Áno akceptujeme Apple Pay, Google Pay. Platby smartfónom a hodinkami.

ČO AK PLATITE MEDZINÁRODNOU KARTOU ?

- Ak zákazník uskutoční platbu medzinarodnou kartou, može mu banka podľa poplatkov za komverziu meny účtovať poplatok. Poplatok sa účtuje iba vtedy, keď mena, v ktorej karta bola vydaná, sa nezhoduje s menou krajiny, v ktorej je naša spoločnosť registrovaná. Napríklad, ak má náš zákazník americký bankový účet, naša spoločnosť je zaregistrovana na Slovenskú, transakcia bude naučtovaná v EUR. Keďže účet zákazníka je v USD, bude zákazníkovi účtovaný aktuálny poplatok za konverziu svojej banky. 
- Zákazníkom pri platbe platobnou kartou odporúčame vždy platiť v EUR. 

AUTORIZACIA PLATBY PIN KÓDOM

-  Transakcie do výšky 20 € obvykle nie je potrebné autorizovať. Pri vyššej sume však bude musieť zákazník zadať PIN kód alebo potvrdiť transakciu svojím podpisom. (Limit stanovuje banka, ktorá príslušnú kartu vydala. Výška limitu sa v prípade rôznych bánk môže líšiť.)
- Upozorňujeme, že spravovanie platieb kartou American Express a medzinárodnými kartami môže trvať dlhšie 2 až 3 pracovné dni. 

DARČEKOVÁ POUKÁŽKA


V AKEJ HODNOTE MÁTE DARČEKOVÉ POUKÁŽKY?

- Darčekové poukážky ponúkame zákazníkom v hodnote 25€, 50€ a 100€. Poukážka je neprenosna na inú osobu. Poukážka platí IBA na služby. Poukažka sa neprepláca.

- Vyzdvihnúť si ich môžte v našej spoločnosti KOZMETICKÝ SALÓN STUDIO SIMONA na adrese Zimná 1, Dulová Ves - Čergov, 082 52

- Zasielka poštou +3€


AKO FUNGUJE ELEKTRICKÁ DARČEKOVÁ POUKÁŽKA?

-Elektronické darčekové poukážky ponukame v hodnote 25€, 50€ a 100€ s dopravou zdarma. 

- Poukážka sa zasiela na email danej osoby s Vašim venovaním.

- Poukážku sa snažíme odoslať čím skôr ale väčšinou to stihneme do 3 hodín. 

-POSTUP: pri objednavke v POPISE zadajte celé meno, email dotyčnej osoby a Vaše venovanie. Ako dopravu zvoľte VÝDAJNE MIESTO a potom ELEKTRONICKA DARČEKOVÁ POUKÁŽKA.

- Poukážku je možné využiť IBA na služby.Poukážka nie je prenosná na inú osobu. Každá elektronická poukážka je chránená jednorazovým bezpečnostným kódom. Poukažka sa neprepláca.


PRODUKTY

SÚ VAŠE PRODUKTY BEZPEČNÉ PRE ĽUDÍ S CITLIVOSŤOU NA GLUTEN (LEPOK) ?
 

- Všetky produkty neobsahujú žiadne prísady vyrobené z lepku. Ak máte obavy z možnej reakcie, odporúčame vám poradiť sa so svojím lekárom.


SÚ VAŠE PRODUKTY VEGÁNSKE?

- Áno, všetky našich produktov sú vegánske. Viac informácií nájdete v popise daného produktu. Výrobky označené certifikátom Vegan neboli testované na zvieratách a neobsahují žiadné živočišné zložky. Tento certifikát udeluje britská organizacia Vegan Society a používá sa u kosmetiky a potravin.


SÚ VAŠE PRODUKTY CRUELTY-FREE, NETESTOVANÉ NA ZVIERATÁCH?

Absolútne. Milujeme zvieratá a netestujeme na nich naše výrobky ani prísady. Cruelty free je certifikát udelovaný advokátnou skupinou Cruelty Free International bojujúci za práva zvierat. Certifikát Cruelty Free od PETA (People for the Ethical Treatment of Animals)

AKE ZLOŽKY OBSAHUJÚ VAŠE PRODUKTY?  

- Úplný zoznam prísad pre naše výrobky nájdete na každej stránke s jednotlivými produktmi v časti prísady. Ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte monikagallova67@gmail.com


SÚ VAŠE PRODUKTY DOSTUPNÉ KDEKOĽVEK INDE? 

- Naše produkty je možné dodávať po celom svete prostredníctvom našich stránok a e-shopu. 


ČO AK JE PRODUKT, KTORÝ CHCEM VYPREDANÝ?

- Ak je daný produkt vypredaný väčšinou ho naskladníme do 3 pracovných dní. Ak mate akékoľvek otázky, kontaktujte monikagallova67@gmail.com 



AKO MÔŽEM SLEDOVAŤ MOJÚ OBJEDNÁVKU?

-Keď vaša objednávka opustí náš sklad, dostanete e-mail s potvrdením zásielky s číslom zásielky na sledovanie vašej objednávky.


OBJEDNAVKA

MÔŽEM KOMBINOVAŤ SVOJE ČAKAJÚCE OBJEDNÁVKY, ABY SOM ZÍSKAL NÁROK NA DOPRAVU ZADARMO?
- Keďže objednávky sa spracúvajú okamžite po dokončení objednávky, nemôžeme kombinovať samostatné objednávky, aby sme ich mohli expedovať.


AKÉ SPÔSOBY PLATBY AKCEPTUJETE V ESHOPE?

-Spoločnosť KOZMETICKÝ SALÓN STUDIO SIMONA príjma platby kartou Visa, MasterCard, American Express, Maestro, Paypal, a mnoho foriem medzinárodného spracovania platieb v závislosti od vašej krajiny. Ponúkame tiež expresné možnosti platby, ako napríklad Apple Pay, Google Pay ktoré vám pomôžu rýchlejšie vybavenie objednávky.


POSKYTUJE SPOLOČNOSŤ KOZMETICKÝ SALÓN STUDIO SIMONA PROFESIONÁLNU ZĽAVU?

-Z dôvodu obmedzeného množstva našich produktov momentálne neponúkame profesionálne zľavy. Nezabudnite nás sledovať na sociálnych domoch @kozmetickysalonstudiosimona na Instagrame, Twitteri a Facebooku pre prípad, že by sa niekedy zmenili.


MÔŽEM SVOJU OBJEDNÁVKU ZRUŠIŤ PO JEJ ZADANÍ?

-Keďže objednávky sa začnú spracovávať okamžite po dokončení objednávky, nemôžeme po jej odoslaní objednávku zmeniť ani zrušiť. To zahŕňa zmenu možnosti doručenia, dodacej adresy, položiek v objednávke alebo spôsobu platby. Pred zadaním objednávky skontrolujte, či sú vaše informácie správne.

Ak si želáte vrátiť produkt, pre viac informácií si pozrite naše Zásady vrátenia tovaru. A nevahajte nás kontaktovať.


KOĽKO PRODUKTOV MÔŽEM OBJEDNAŤ NARAZ? 

-V súčasnej dobe si môžete objednať maximálne množstvo desiatich na jednu jedinečnú položku.


KEDY BUDE NAUČTOVANÁ PLATBA Z MOJEJ PLATOBNEJ KARTY?

-Hneď ako zadáte objednávku, naúčtujeme vám platbu na vašu platobnú kartu.




DOPRAVA

MOJA OBJEDNÁVKA HOVORÍ, ŽE BOLA DORUČENÁ, ALE NIKDY SOM JU NEDOSTAL/-A!

-Ak sa vaša objednávka nedostala a informácie o sledovaní naznačujú, že bola doručená, pošlite e-mail nášmu tímu na adresu monikagallova67@gmail.com o pomoc.


KEDY DOSTANEM OBJEDNAVKU OD SPOLOČNOSTI KOZMETICKÝ SALÓN STUDIO SIMONA?


 Pri objednávaní zásielok v rámci SR: Objednávky zadané pomocou štandardnej prepravy (slovenská pošta) by mali očakávať doručenie do 5 až 7 pracovných dní po spracovaní vašej objednávky. Upozorňujeme, že medzinárodné adresy a vzdialené adresy môžu vyžadovať dodatočný dodací čas.Objednávky zasielané expresným dodaním ( kurier) by mali očakávať doručenie do 2 pracovných dní od spracovania vašej objednávky.Spracovanie objednávky môže trvať až 2 pracovné dni.


V prípade objednávok expedovaných mimo SR: Čas prepravy medzinárodných objednávok sa môže líšiť a vo všeobecnosti trvá dlhšie ako objednávky zasielané do SR. Upozorňujeme, že spracovanie medzinárodnej objednávky môže trvať až 3 pracovné dni a jej doručenie po odoslaní môže trvať až dva týždne. Ak sa nachádzate v odľahlej oblasti, môže dôjsť k predĺženiu dodacej lehoty. Colný úrad vašej krajiny má tiež právo z akéhokoľvek dôvodu zadržať váš obal 1 - 30 dní od prijatia. Ak dôjde k tomuto oneskoreniu, spoločnost KOZMETICKÝ SALÓN STUDIO SIMONA nemá oprávnenie ani schopnosť vykonať žiadne zmeny alebo urýchliť vašu objednávku. Ak potrebujete ďalšie informácie, obráťte sa na svoj colný orgán.


AKO MÔŽEM SLEDOVAŤ MOJÚ OBJEDNÁVKU?

-Keď vaša objednávka opustí náš sklad, dostanete e-mail s potvrdením zásielky s číslom zásielky na sledovanie vašej objednávky.



MEDZINÁRODNÁ DOPRAVA

BUDEM PLATIŤ POPLATKY A DANE PRI PLATBE ALEBO PRI DODÁVKE?

-Snažíme sa, aby sme pri pokladni zahrnuli všetky povinnosti a dane. V niektorých krajinách sa však môže z dôvodu obmedzení dopravcu a miestnych predpisov od zákazníkov požadovať zaplatenie ciel a daní pri dodávke.


AKÁ MENA MI BUDE UČTOVANÁ, AK SI OBJEDNÁM ZO ZAHRANIČIA?

-Poplatok vám bude účtovaný v mene krajiny alebo regiónu, do ktorého chcete objednávku poslať


BUDÚ MI ÚČTOVANÉ POPLATKY ZA MEDZINÁRODNÉ TRANSAKCIE?

Overte si u svojej banky, či konkrétna platobná karta, ktorú máte, bude účtovať poplatok za medzinárodnú transakciu. Ak používate miestnu kreditnú kartu v miestnej mene, nemali by ste platiť žiadne poplatky, ale v konečnom dôsledku to závisí od spoločnosti vydávajúcej kreditné karty.


KTO JE ZODPOVEDNÝ ZA MEDZINÁRODNÉ COLNÉ POPLATKY?

-Ak zásielky zasielate do zahraničia, budete zodpovední za všetky colné poplatky, dane, tarify alebo clá uložené vašou vládou. Nedokážeme splniť žiadnu požiadavku na vyhlásenie vášho balíka za inú hodnotu, ako je celková hodnota zaplatená pri odhlásení. Upozorňujeme, že preprava do niektorých krajín môže vyžadovať dodanie ďalších ciel a daní pri doručení.


AKÝ JE ČAS PREPRAVY MEDZINÁRODNÝCH ZASIELKÁCH?

-Čas prepravy medzinárodných objednávok sa môže líšiť a vo všeobecnosti trvá dlhšie ako objednávky zasielané po Slovensku. Upozorňujeme, že spracovanie medzinárodnej objednávky môže trvať 2 - 3 pracovné dni a jej doručenie po odoslaní môže trvať až 15 pracovných dní. Ak sa nachádzate v odľahlej oblasti, môže dôjsť k predĺženiu dodacej lehoty. Colný úrad vašej krajiny má tiež právo z akéhokoľvek dôvodu zadržať váš obal 1 - 30 dní od prijatia. Ak dôjde k tomuto oneskoreniu, spoločnosť KOZMETICKÝ SALON STUDIO SIMONA nemá oprávnenie ani schopnosť vykonať žiadne zmeny alebo urýchliť vašu objednávku. Ak potrebujete ďalšie informácie, obráťte sa na svoj colný orgán.


KAM DODÁVA SPOLOČNOSŤ KOZMETICKÝ SALÓN STUDIO SIMONA?

-Dodávame do celej Európy a do väčšiny krajín a adresy v medzinárodnom meradle - vrátane poštových schránok. Viac informácií nájdete na našej prepravnej stránke.


DO KTORÝCH MEZINÁRODNÉ LOKALITY ZASIELATE?

-Afghanistan, Albania, Algeria, American Samoa, Andorra, Angola, Anguilla, Antigua and Barbuda, Argentina, Armenia, Aruba, Australia, Austria, Azerbaijan, Bahamas, Bahrain, Bangladesh, Barbados, Belgium, Belize, Benin, Bermuda, Bhutan, Bolivia (Plurinational State of), Bonaire, Sint Eustatius and Saba, Bosnia and Herzegovina, Botswana, Brazil, British Indian Ocean Territory, British Virgin Islands, Brunei Darussalam, Bulgaria, Burkina Faso, Burundi, Cabo Verde, Cambodia, Cameroon, Canada, Cayman Islands, Central African Republic, Chad, Chile, China, Christmas Island, Cocos (Keeling) Islands, Colombia, Comoros, Congo, Cook Islands, Costa Rica, Croatia, Curacao, Cyprus, Czechia, Denmark, Djibouti, Dominica, Dominican Republic, Ecuador, Egypt, El Salvador, Equatorial Guinea, Eritrea, Estonia, Ethiopia, Falkland Islands (Malvinas), Faroe Islands, Fiji, Finland, France, French Guiana, French Polynesia, French Southern Territories, Gabon, Gambia, Georgia, Germany, Ghana, Gibraltar, Greece, Greenland, Grenada, Guadeloupe, Guam, Guatemala, Guernsey, Guinea, Guinea-Bissau, Guyana, Haiti, Holy See, Honduras, Hong Kong, Hungary, Iceland, India, Indonesia, Ireland, Isle of Man, Israel, Italy, Jamaica, Japan, Jersey, Jordan, Kazakhstan, Kenya, Kiribati, Korea, Kuwait, Kyrgyzstan, Lao People's Democratic Republic, Latvia, Lesotho, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macau, Madagascar, Malawi, Malaysia, Maldives, Mali, Malta, Marshall Islands, Martinique, Mauritania, Mauritius, Mayotte, Micronesia (Federated States of), Monaco, Mongolia, Montenegro, Montserrat, Morocco, Mozambique, Namibia, Nauru, Nepal, Netherlands, New Caledonia, New Zealand, Nicaragua, Niger, Nigeria, Niue, Norfolk Island, Northern Mariana Islands, Norway, Oman, Pakistan, Palau, Panama, Papua New Guinea, Paraguay, Peru, Philippines, Pitcairn, Poland, Portugal, Puerto Rico, Qatar, Republic of Moldova, Reunion, Romania, Russian Federation, Rwanda, Saint Barthelemy, Saint Helena, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Martin (French Part), Saint Pierre and Miquelon, Saint Vincent and the Grenadines, Samoa, San Marino, Sao Tome and Principe, Saudi Arabia, Senegal, Serbia, Seychelles, Sierra Leone, Singapore, Slovenia, Solomon Islands, South Africa, South Georgia and the South Sandwich Islands, South Sudan, Spain, Sri Lanka, State of Palestine, Suriname, Svalbard and Jan Mayen Islands, Swaziland, Sweden, Switzerland, Taiwan, Tajikistan, Thailand, The former Yugoslav Republic of Macedonia, Timor-Leste, Togo, Tonga, Trinidad and Tobago, Tunisia, Turkmenistan, Turks and Caicos Islands, Tuvalu, Uganda, Ukraine, United Arab Emirates, United Kingdom, United Republic of Tanzania, United States Minor Outlying Islands, United States Virgin Islands, Uruguay, Uzbekistan, Vanuatu, Vietnam, Wallis and Futuna Islands, Western Sahara, Yemen, Zambia


KONTAKTNÉ INFORMÁCIE

AKO SA MÔŽEM STAŤ SPOLUPRACOVNÍKOM SPOLOČNOSTI KOZMETICKÝ SALÓN STUDIO SIMONA? (INFLUENCER, MAKEUP ARTIST)

-Ak máte záujem stať sa spolupracovníkom spoločnosti KOZMETICKÝ SALÓN STUDIO SIMONA, pošlite nám e-mail na adresu monikagallova67@gmail.com


AKO SA MÔŽEM STAŤ MALOOBCHODNÝM PARTNEROM SPOLOČNOSTI KOZMETICKÝ SALÓN STUDIO SIMONA?

-Ak máte záujem stať sa maloobchodným partnerom spoločnosti KOZMETICKÝ SALÓN STUDIO SIMONA, pošlite nám e-mail na adresu monikagallova67@gmail.com


AKO MÔŽEM NIEKOHO KONTAKTOVAŤ V SPOLOČNOSTI KOZMETICKÝ SALÓN STUDIO SIMONA?

-Môžete kontaktovať náš tím na adrese monikagallova67@gmail.com

TLAČ

- Môžte kontaktovať náš tím na adrese kozmetickestudiosimona@gmail.com


OTAZKY NA OCHRANU UDAJOV

- Môžte kontaktovať náš tím na adrese kristiangall95@gmail.com


OTÁZKY ÚRADNEJ OCHRANY

- Môžte kontaktovať náš tím na adrese monikagallova67@gmail.com



REKLAMÁCIA

AKÁ JE POLITIKA REKLAMÁCII SPOLOČNOSTI KOZMETICKÝ SALÓN STUDIO SIMONA?

-Dúfame, že sa vám vaše produkty páčia, ale ak s nákupom nebudete spokojní, akceptujeme vrátenie všetkých neotvorených, nepoužitých položiek s plnou cenou zakúpených na stránkach hauslabs.com do 30 dní od dodania. Ak chcete iniciovať vrátenie tovaru, kontaktujte monikagallova67@gmail.com s číslom objednávky, dôvodom vrátenia a produkty, ktoré chcete vrátiť. Hneď ako dostaneme vašu žiadosť, pošleme vám e-mail s pokynmi na vrátenie. Upozorňujeme, že za prepravné poplatky spojené s nákupmi a vrátením tovaru ste zodpovední a nebudú vám vrátené peniaze. Po obdržaní vráteného produktu (výrobkov) od vás spracujeme vrátené platby čo najskôr. Vrátime vám v plnej výške váš pôvodný spôsob platby, okrem nákladov na doručenie a nákladov na vrátenie produktov. Ak ste pri platbe dostali akúkoľvek propagačnú alebo inú zľavu, vrátená platba bude odrážať iba sumu, ktorú ste zaplatili, zníženú o poplatky za doručenie. Spoločnosť KOZMETICKÝ SALÓN STUDIO SIMONA nezodpovedá za stratené výnosy. Ak chcete získať podrobnejšie informácie, prečítajte si naše Pravidlá pre vrátenie tovaru.
 

REKLAMA

AKO SA MÔŽEM ODHLÁSIŤ Z VAŠICH E-MAILOV?

- Odber môžete zrušiť pomocou odkazu "Zrušiť odber", ktorý sa nachádza v dolnej časti všetkých netransakčných e-mailov, ktoré sme vám zaslali. Alebo môžete poslať e-mail nášmu tímu na adrese kristiangall95@gmail.com a my vás môžeme odhlásiť z budúcich e-mailov.

©2021, Kozmetický salón Studio Simona™
©2021, Kozmetický salón Studio Simona™